Varde ljus.

Jag borde sova, men har fastnat här framför skärmen. Mina ögon kommer snart att bli fyrkantiga (det sa mamma alltid när jag var liten och sett för mkt tv) eller så vaknar jag med datorn kvar i sängen. Jag har för vana att somna ifrån saker. Har vaknat i de mest konstiga situationer, den mest omtalade är med ett juicepaket i soffan. Tro mig, det är inget ni vill vara med om. Dessutom har jag blivit en värdelös bloggare. Men min tid går för tillfället till att jobba och räkna ner dagarna till semestern. Förundras över hur snabbt dagarna går och vad ljuset faktiskt gör med ens mående.



Nizmon har flyttat till Älvsbyn och SJH har övertagit parkeringen. Vi har redan gjort ett antal mil tillsammans..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är nog otroooligt snygg i din nya bil. :)

2009-05-20 @ 07:48:30
URL: http://skrutt1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0