Våghals!

Ny vecka och nya tag!
Idag börjar jag inte förrän 15.30 vilket har resulterat i en sovmorgon fram till halv elva. Plogbilen har lekt utanför fönstret hela natten så sömnen har inte varit den bästa. Vaknade dessutom med halsont så det blev ingen träning heller. Surt!

Den lediga helgen har gått i alkoholens tecken. På fredag med en flaska vin hemma hos Bosse, vilket slutade med att jag och han satt och spelade GH fram till 2. De andra hede redan blivit less och gått hem.

Lördag morgon bakis på stan och storheden tillsammans med Sofia och Anna. Proviant och kläder till kvällen skulle inhandlas. Pust! Det vart dock den roligaste kvällenpå mkt länge! Tack för det alla fina som var där! Lägger ut några bilder som jag har stulit eftersom jag fortfarande inte har köpt någon kamera. 
Tjuvkika även hos Magda och Sofia.

    
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skratt... så jäkla söt på kort du är =)

2009-03-30 @ 17:56:08
Postat av: O!

Skratt... så jäkla söt på kort du är =)

2009-03-30 @ 17:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0