Listigt!

Lovar du att vara ärlig? Jag lovar!

Du heter: Malin

Smeknamn: Maluttan, Sälen, Mallan och Mani.
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Jag lyssnar inte på musik när jag är ledsen.

Beroende av: Fina vänner, kramar och nikotin tyvärr.

Vad tror folk om dig? Svårt att säga, men jag tror att  jag uppfattas som dryg ibland då jag har svårt att anpassa mig i vissa situationer.

Stämmer det?: Absolut inte!
Vad får du oftast komplimanger för?: Iiiingen aning.

Vad säger du för att imponera på någon?: Berättar hur jävla bäst jag är. Typ.
Hur imponerar man på dig?: Ta på dig en hockeymålvaktsutrustning och hångla upp mig.
Brukar du skratta för dig själv?: Ofta!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag slutar kl 16, så jag ska shoppa mig svettig i två timmar innan. Sov kvinna sov."
Var bor du?: Luleå
Trivs du där?: Jajomen!
Äger du några converse: Men nä.
Sprit, cider, vin eller öl: Allt, men är inte så mkt för cider.
Brukar du bli för full: Ooojaa, det händer titt som tätt.
Är du allergisk mot något: Mot otrevliga och otacksamma kunder.
Hur svarar du i mobilen: Hallå eller Malin.

Antal timmar sömn inatt: 8

Brukar du komma i tid: Oftast några minuter försent faktiskt.
När mår du bra: Tillsammans med familj och vänner.
När blev du fotad senast: I måndags, på jobbet.
Hur känner du dig nu: Trött, frusen och hungrig.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart svart svart. Min garderob är som ett stort svart hål!
Vad tycker du om fötter: Mysigt när de välskötta, dvs klippta naglar och filade.

Vad saknar du: Kärlek.

Hade du en bra kväll igår: Mycket bra! Bjuden på middag och såg hockey. Mys!
Favorit dryck på morgonen: Juice till frukost & kaffe på jobbet.
Rakar du benen: Oftast.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 23 och 01.

Är du blyg?: Ja det händer.

Sysslar du med någon idrott: Jag ser på idrott!  

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek, snarare förälskelse.
Har du spytt offentligt: Det har jag förmodligen gjort, minns dock inte när.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Pilla mig på snoppen.
Är du nöjd med ditt liv: Till och från. Finns alltid saker man kan förbättra. Men livet är ju inte slut än!

Är du bortskämd: Absolut inte!
Vad gör du i morgon: Jobbar och kanske tar en öl på kvällen.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Pippi Långstrump.
Vad längtar du till?: Sommar & semester.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: De finaste!

Vad använder du för shampoo?: Jag har typ 13 flaskor hemma, använder Nivea just för tillfället.

Hur gammal är du: 29

Tycker du om någon just nu: Ja!

Gröna eller röda äppeln: Röda tack.

Gillar du golf: Inte direkt.

Vilken tid gick du upp idag:  08.00
Har du sovit i din egna säng inatt: Oh yes.
Har du strumpor på dig nu: Vore lite läskigt att sitta barfota på jobbet!
Är det okej att gråta: Men ja, jag är en riktig lipsill.

När grät du senast: I förrgår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala lån och skicka iväg Sobe och Mama till Thailand.

Bär du glasögon eller linser: Monokel.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ja jag har bara typ Peak.

Har du piercing: Öron, tunga och navel.

Vill du gifta dig: Så fort jag hittar en giftasduglig karl.

Vill du ha barn: Ett par tre stycken kanske.

Solar du ofta: Blek som ett lakan.

Är du bra på att laga mat: Jag kan om jag vill.
Är du flygrädd: Nej!

Hur vig är du: Tillräckligt. Kan sätta benet bakom huvudet.
Är du musikalisk?: Inte det minsta.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Vilken är din favoritglass: Melon.

Tror du på ett liv efter döden: Tror inte att man bara försvinner iaf.

Tycker du om sushi: Mums!
Vad äter du helst när du ser på film: Ostbågar.

Har du tandläkarskräck: Nej inte alls.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Jag är som ett monster på morgonen.

Vilken ögonfärg har du: Bruna.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har jag säkert gjort.

Biter du på naglarna: Nope.

Röker du: Tyvärr.

Hur ofta tränar/motionerar du: Typ 2 ggr i veckan.
Senaste låt du hörde: Det har passerat alldelens för mkt information i  min hjärna för att jag ska minnas det. :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Behövs det bara en hockeymålvaktsutrustning?

Ja lite sen är du allt.

Åh, thailand. NICE!!! Följ med vettja.

Monokel är ett måste på plinda ögat.

Åh, den kan laga mat, dags att bjussa på en myskväll i randiga soffan.

Du skrev hjärna men menade ärta.

2009-03-26 @ 16:23:55
URL: http://www.zofianz.blogspot.com
Postat av: Lisette

Så du svarar Hallå eller Malin i fonen... Du ljuger, för till mig säger du alltid Heeej sötaste lilla älskling. Eller var det Vad vill du kärring?!

2009-03-26 @ 17:58:34
Postat av: Raija

Men kvinna!!!skaffa dig ett liv!Mohahaha...orkar juh fane mig inte läsa den dära listan...haha...får ta mig igenom den nån da när ja har lite å göra.LOVE U!

2009-03-26 @ 20:03:16
Postat av: D.B

Musik är alltid bra till och med när man är lite deppig.

å de där med benen bakom huvudet de skulle ja bra gärna vilja se. S

2009-03-26 @ 20:09:10
Postat av: magda

Come on come on, whats with the sad face? happy

2009-03-27 @ 09:42:53
URL: http://nogg.se/mayer
Postat av: Mackan

Få önska dig en bra dag....

Kram¨

Mackan

2009-03-30 @ 10:33:11
URL: http://luxetveritas.blogg.se/
Postat av: Higge

Jag stjäl den här, hoppas det är ok. :p

2009-03-31 @ 02:45:52
URL: http://higge.blogg.se/
Postat av: S

Hej där.

Nu är denna lista iofs 1mån gammal, men jag tror inte mycket har förändras under tiden.

Vilken skön person du verkar vara. Kommer börja följa din blogg framöver =)

Hoppas dock att du kommer börja skriva oftare ;)

Mvh Johan från Skellefteå.

2009-04-26 @ 11:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0