Snipp snapp snut..

Så var Skellefteås slutspelssaga slut! Kan inte säga mer än så att FBK var mer än värda att ta sig till final, nu återstår det att se vem av HV och Frölunda som är starkast.

Känner mig inte alls pigg idag. Har sovit nästan 8 timmar, men ändå känns kroppen matt och hängig. Jag vill inte bli sjuk! Har bokat PSI ikväll (som just nu känns långt borta) och är bjuden på födelsedagsfest på lördag! Kanske skulle boka en bastu och svettas ut alla baciller? Bajs.

Magda vill att jag ska gå hem, men kan ju inte gå hem för att jag fryser. Hon vill nog bara åt mina dextrosol, nötter och c-vitaminer. Tokan!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Blir man fit av att boka och avboka passen?

2009-03-26 @ 16:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0