Maluttan är tillbaka!!

Ursäkta min frånvaro, men jag har faktiskt haft semester!! :)
Sommaren har spenderats mestadels hemmavid. En sväng till Varberg hann jag med, mkt häng nedanför grannens balkong, en hel del öl, Kalixdagen, Boden Alive, stugan och lite annat. Fort som fan gick den iallafall.

Idag var då första dagen på jobbet.. Vaknade halv 3 av en mardröm, strax före 7 av idioten som städar trappen, och klockan 8 av nästa idiot som klippte gräsmattan utanför mitt sovrum. Det var så att säga en trött tjej som älgade (som grannen skulle ha sagt) iväg i morse.
Cykeln idag, måste verkligen få bort den här fläskröven som jag skaffat mig! 

Väl framme kändes det som jag aldrig gjort annat, dom där jäkla knapptryckningarna sitter i ryggmärgen. Ja ni som jobbar på eniro vet vad jag menar, vi hade nog kunnat jobba i sömnen. Hade "turen" att få prata med samma karl 2 ggr idag.. första gången i 25 minuter, och jag höll aldrig på att bli av med honom. 3 timmar senare ringer han igen.. -Men heeeej.. är det lapptjejen igen? Jajomen. Jag och mina 15 renar.

Dagen gick fort, TUR! Och det var kul att träffa alla kollegor igen.
På vägen hem hade jag cykelrace med en kärring, det blev lika fram till malmuddsrondellen för då fuskade hon och tog en annan väg. Höll på att bli överkörd av en bil och dessutom flörtad med av samme bilförare. Ett bländande leende och en blinkning fick faktiskt Malin att bli ganska generad. Men jag log tillbaks iallafall. :)

Ikväll blir det en tidig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0