Jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt.

Cyklade hem, svettigt som f-a-n. Måste lära mig att det är sommar. Men hey, bättre att svettas än att frysa! Eller?
Av med korvskinnet till jacka och jeansen, skutt ner i mjukisarna. Pizza från grillen bredvid (den var äcklig btw) och fejsbook på datorn. Ljuvligt att slå ner rumpan i soffan! :)

Hade fått ett mail. Ja jag vet inte vad jag ska säga om det. En förklaring och en ursäkt. "Jag menade inget illa.." Nä kanske inte, men mitt hjärta läker inte bara för att du säger förlåt för tusende gången.





Avslutade nyttiga kvällen med en marängswiss och kaffe på donken.
Umgås med fina vänner var precis vad jag behövde.

I morgon: Träna hängbuken, besöka storheden, hämta finaste på kallax och hänga gäng på Tuna.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Ju mer du tränar hängbuken (ja, den icke befintliga) desto mindre behöver du tänka på svidande hjärta :o

2009-07-22 @ 09:11:06
Postat av: Paula

Instämmer med föregående... Träning kan läka massor, om inte annat kan man undvika att tänka på det för tillfället.



Gott att ses idag!! :)

2009-07-22 @ 09:41:25
URL: http://lso.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0