Andra arbetsdagen!

Jag trotsade regnet och cyklade idag igen, man är ju inte gjord av socker liksom. :) Dock är det sjukt svårt att klä sig när det är sånt här väder. Jackan satt fast som ett korvskinn när jag kom fram till jobbet. Vadå tyg som andas?! 

Det har länge varit dags för en ny mobil, men nu börjar det krisa. Fanskapet stänger av sig i tid och otid och det gör mig rent ut sagt gaaaalen!! Får stå ut till i slutet av augusti då mitt abbonemang löper ut, tyvärr. Just nu står det mellan en iPhone och en W995. Jaja, har ju ett tag kvar att fundera.

I morgon kommer Mari och Henke. Wihoo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jojo jag vet.. men de tar ju ett par dar att ställa om .

2009-07-21 @ 11:02:53
URL: http://kallstomer.blogspot.com
Postat av: anonym

köp en iphone, du ångrar dig inte :)

2009-08-05 @ 14:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0