Tillhör Malin, 7A.

Somnade ganska tidigt ändå igår, tror minsann att jag släckte lampan innan 01. :) Sju timmar ljuvlig sömn väntade, men vaknade redan vid 02 av en mardröm. Hua! Mest bara en obehaglig dröm, men det märks tydligt att drömmar påverkas av det man tänker på och oroar sig över. Bland annat så slog personen i drömmen sönder min laptop. Ja jisses, hur skulle jag klara mig utan den? *haha* Men nu var det inte det i drömmen som var det väsentliga. Jag lämnar det nu.

Och som inte det var nog kom sopbilen idag igen. Tror verkligen att renhållningen i Luleå kommun har något emot mig! Kan höra snacket i fikarummet på morgonen. -Idag börjar Malin sent och vill ha sovmorgon, ska vi inte tömma sophuset då? *haha* Äh, jag får väl skylla mig själv som har flyttat in här. Skulle nog ändå inte klara mig i en stuga på landet, lite tillgång till stan är skönt ändå.

Bar ner kartongen med julsaker till förrådet tidigare ikväll och fick plötsligt syn på mina gamla skridskor i ett hörn. L & J har börjat åka med ungarna och är så grymt sugen på att följa med nån helg. Det är säkert 9-10 år sedan jag stod på ett par skridskor senast, men det är ju så sjukt kul. Bar iallafall upp dem för ett kolla storleken, men blev lite tveksam när jag läste vad som stod på skydden. Tillhör Malin, 7A. *hahaha* Tror ni jag kunde ha dem? Nå inte! Pressade ner  högra foten och fick nästan skavsår på kuppen. Aldrig att det går in ett tjocksockar där i, och har jag inte det så lär fötterna va som isbitar. Nä ska nog bege mig ut på stan och leta rätt på några coola skriller. Inga med "taggar" på här inte ;)

Ha en superfin kväll!

Kommentarer
Postat av: D.B

Här på Malmudden är det alltid massa små kids å åker skriller. man blir nog ner tacklad om man går ner å försöker åka. :)

2009-01-14 @ 23:16:31
Postat av: Lisette

Jag ångrade först att jag köpt taggade skriller men är glad när jag fattade att de andra är inte lika åtsittande vid vristen. Klart vi ska åka! Du och jag ska träna flygskär!

2009-01-14 @ 23:25:12
Postat av: D.B

hehe. måste bara skaffa mig skriller jag också. var ju ett tag sedan här också. :)

2009-01-15 @ 00:01:23
Postat av: Bosse

Ja med :)

2009-01-15 @ 00:03:07
URL: http://bozmans.blogspot.com
Postat av: D.B

bosse är också välkommen fan vilket team vi blir. kanske vi klarar av små kidsen då... S

2009-01-15 @ 00:05:24
Postat av: Linda

Oj, det sprider sig som en epedemi! Rickard ska valla ut mig på isen i dagarna... Jag bad mamzen leta rätt på mina gamla skridskor. Får se om mina tassar går i dom då dom inhandlades ngn ggn på mellanstadiet skulle jag tro. ;)

2009-01-15 @ 12:53:47
URL: http://lehla.blogspot.com
Postat av: magda

Härligt me skriller, men hur ser isen ut? Är den bra?

2009-01-15 @ 14:15:52
URL: http://nogg.se/mayer
Postat av: Bosse

Klurar på långfärdsskridskor, för då kan jag använda mina bekväma skor som jag ändå alltid har på mig... Vad tror ni om det?

2009-01-15 @ 18:09:38
URL: http://bozmans.blogspot.com
Postat av: s

Im in.... anna ska ta med skrillor från råne idag. då får vi välanvända hockeyskrillor från annas bror. frågan är hur mycket man kommer ramla omkring på dom..... får tjuvträna på isen hemma först

2009-01-17 @ 10:34:17
URL: http://www.elitepudel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0