Elaka flickor.

Någon mer än jag som såg Mean Girls nyss? Jag har sett den förr, en sån film som det är skönt att bara ligga och halvsova till. Jag gillar såna. Filmer som man inte behöver använda så mycket hjärnkapacitet när man ser.

La ni märke till Regina? Tjejen som tyckte hon var populärast och snyggast i skolan, hon som trodde hon var cool.
I min klass på gymnasiet hade vi en sån. En dryg brud som dessutom hade en annan tjej efter sig som en liten svans.
De var såna som synade en när man kom och gick, verkligen nerifrån och upp. Gärna flera gånger. Sen satte de sig tätt ihop och pratade och skrattade. Patetiskt är bara förnamnet.
De var dessutom "bästa vänner", men jag kan lova att de snackade lika mycket skit om varandra, som de gjorde om oss. *ler*

Lika lite som jag brydde mig då, lika lite bryr jag mig nu. Har träffat på båda de här tjejerna för några år sedan och de hade ju såklart växt upp. Allting på den tiden handlade om att vara så populär som möjligt, och eftersom jag inte var/är snyggast i stan så hittade de väl nåt fel på mig. Men vad gör väl det om 100 år? :)

Men det är ganska "kul" att just den här tjejen finns överallt.
Säkert på din arbetsplats med.. och min..



Kommentarer
Postat av: Lisette

Jag tycker då att du är jävligt snygg :) Håll tumme att ingen av mina ungar blir ngn vidrig överkörare eller mobbare.

2009-01-05 @ 14:53:45
Postat av: Magda

Åhh den är så bra! Jag vill också vara en cool mamma med stenhårda tuttar! haha

2009-01-05 @ 17:38:39
Postat av: s

kanske på din. Men på min finns bara snälla flickor och söta pojkar

2009-01-05 @ 18:41:22
Postat av: p

Du är absolut en av de finaste tjejerna på stan.. ;)

2009-01-06 @ 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0