Snart är det nedsläpp!

Man kanske skulle ta på sig headsetet INNAN man "avblockerar" sig.
Smart Malin, smart.

Kaffet på jobbet smakar mer skit än vanligt. Jag har allvarliga funderingar på att ta men en termos med gokaffe, men det betyder att jag både måste köpa kaffebryggare och stiga upp en halvtimme tidigare. Nä, tror nog att jag fortsätter att tvinga i mig jobbets kaffe. Skulle bli alldelens för populär om jag kom med mitt eget. Alla skulle vilja sitta bredvid mig.
Som att det inte är nog redan nu. ;)

Hemma dricker jag sällan kaffe. Ja det är väl såna gånger det är någon som hälsar på, och det händer ju SÅ ofta. *ironi*
Jag bjuder på snabbkaffe av märket Extra, riktigt fint. *haha* Komsi, komsi.. eller ska jag behöva locka med fika oxå? :D

Nu 2 timmar kvar till nedsläpp. Tror minsann jag ska gå in på svenskaspel.se och dra till med ett odds.

Kommentarer
Postat av: Erika

säg till om du vill ha en kaffebryggare, jag har en över :) Du kan få 200 filter med på köpet.



2009-01-03 @ 18:02:11
Postat av: kalle

snabbkaffe!!! oxå funderar du ens varför du sällan har besök ;)

2009-01-03 @ 18:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0