En bitter förlust.

Jag ligger redan i sängen, och snart ska det sovas. Känner mig "lite" bitter efter matchen ikväll, sån jäkla trist förlust.
Omark fick göra det snyggaste målet ever, sen blev han även utsedd till matchens lirare.
Tyvärr var det (delvis) han som fipplade bort pucken i sista minuten så Timrå kunde avgöra. Inte ens det fick man glädjas åt, istället lider jag med honom.  :(


Ringt som sjutton gjort idag med. Men strax efter 17 lugnade allt ner sig och man fick äntligen andas ut. Hoppas verkligen inte att det blir en till sån här dag till i morgon, för jag orkar inte. Är inte den som brukar klaga, försöker för det mesta hålla humöret uppe och vara glad. Vet själv hur jag påverkas om någon kring mig sitter och gnäller, jag blir en gnällspik jag med. Men mkt beror nog på att jag sovit så kasst sista tiden, många tankar som snurrar i skallen.
Nej i morgon ska jag sprida positivitet runt omkring mig, påminn mig om det när jag sitter och surar i mitt hörn. ;)


Annars då? Ja i morgon är det sista dagen på jobbet denna vecka. Ska kila på stan och fixa lite smågrejor för helgen efter jag jobbat klart. Bland annat köpa ett nagellack och gå på systemet. (fram med intresseflaggan nu!) Hörde rykte om en vin och spelkväll i morgon, vi får väl se vad som händer med det. :)

På lördag bär det av till Kalix tillsammans med Mari och Paula.
Vi ska på fest, tjohooo!

Ska bli jättekul och det är nånting iallafall jag sett fram emot länge. :)

Sov gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Lisette

Imorgon sitter vi och hetsar varandra till skratt så blir ju precis allt roligt. Eller ber David vika flygplan som vi kan kasta i skallarna runt omkring.



Det ska bli mysigt imorgonkväll. Det känns som att det var ett tag sen gänghäng med storhjärnorna och vi behöver det i mörka januari. Pratade om att käka middag ihop?

2009-01-15 @ 22:50:53
Postat av: magda

God morgon! skönt, då behöver jag inte sitta och ladda mentalt åt en helvetisk dag alltså?! :D ses sen i det lugna tempots tecken!

2009-01-16 @ 11:02:08
URL: http://nogg.se/mayer
Postat av: Anonym

ppppppssssst du sitter inte i ett hörn. Från min vinkel ser du rätt kulig ut.... MOHAHAHAHAH

2009-01-16 @ 15:39:35
Postat av: O

Du tjejen... du glömde informera Omark att jag spelat på Luleå som vinnare... som djurgårdare man är måste jag hålla med om att det var århundradets mål... vill se mera sådana mål i elitserien oavsett spelare... Ha en super helg tjejen, det behöver du!

=)

2009-01-17 @ 00:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0