Fattar inte varför jag är så törstig idag, drack ju massor igår!

Det blev trots allt en utgång igår, trots att jag och Bosse fastnade i Guitar Hero igen. Jisses vad kul och beroendeframkallande det där spelet är! Bosse spelade bas och jag gitarr, vi rockade fett! *haha*
Bara en låt till...

Faktiskt mycket folk ute, trots att det inte är "riktig" löningshelg. Träffade på en hel del bekanta och även några kollegor. Efter en pizza på Matstället så var det dags för sängen, men vi hamnade såklart framför GH igen och spelade till klockan fem. :)

Sitter på jobbet och jag missar fasiken hockeyn! För tillfället 4-0, fem minuter in i andra. Looking goooood!!

Kommentarer
Postat av: sOFIA

Jo hjälp!

2009-01-25 @ 00:11:53
URL: http://www.elitepudel.se
Postat av: O

Ja det där spelet är OTROLIGT beroende framkallande... speciellt när det finns så många bra låtar... själv så inhandlar jag GH4 inom loppet av ett dygn.

Jobba inte ihjäl dig på jobbet =)och härligt att se att Luleå kan vinna igen...

2009-01-25 @ 05:02:30
Postat av: Sofia

MEN MALIN!!!!

Man får INTE slå folk i huvudet med en glasflaska. Har nog läst i kuriren om dig på Olivers i går. Sen får du definitivt inte ljuga och säga att du bara är 28. FYYY

2009-01-25 @ 13:31:12
URL: http://www.elitepudel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0