Hockeyfeber!

Har suttit och läst alla inlägg jag skrivit på min gamla blogg. Det var en rolig läsning, jisses vilka problem man hade ibland. *haha* Fick konstaterat att 2008 ändå var ett ganska roligt år, även fast jag hade mina deppiga stunder. Det är det förflutna nu och de är även raderade.
Nu väntar 2009 och det ska bli spännande att se var det har att erbjuda. :)

Tack för tipsen om kameran! Vet fortfarande inte hur jag ska göra. Vet inte om det är värt att köpa nån billig skit, eller att slå till på någon dyrare historia. Frågan är väl hur mkt den skulle användas?
Linda: Funkar ett byte? Sötnosen i inlägget längre ner mot kameran? :)

Väldigt lugnt och skönt på jobbet idag. Säkerligen svårt att bemanna rätt med alla klämdagar som varit, men jag klagar då inte! Mycket trevligt att hinna snacka med kollegorna mellan samtalen, det är väldigt sällan sånt hinns med. Nu har jag kortpass både lördag och söndag, sen jobb hela 3 dagar nästa vecka. De ringde tom från TT och erbjöd ledigt på tisdag, men inte det. Måste tänka på flex och pengar.
Tog ju dessutom ledigt halva dagen i morgon, för då vankas det.. (jag vet jag är int som jag ska) ...

Skellefteå-Luleå. Jag tippar på seger till björnarna. Vad säger ni om 2-5?

Kommentarer
Postat av: O

Tror mer på en riktigt jämn match då Skellefteå har lite att ta igen från förra matchen... vad sägs om 2-3 då det avgörs i sudden... Renberg blir skadad och borta resten av säsongen... =)

2009-01-03 @ 00:59:09
Postat av: Linda

Malin: Om sötnosen längre ner kan erbjuda oskarpa minnen för livet (för det krävs det nog x antal shottar) precis som min trogna gamla kamera, så är det ett byte! haha

2009-01-03 @ 15:46:47
URL: http://lehla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0