En helt vanlig nyårsnatt på nummerupplysningen!

Folk är så roliga idag..

K: Hej, kan du svara på en fråga?
(det här är verkligen spännande)
T: Ja jag hoppas det!
K: Kan du ge mig ett annat ord för plit?
T: Tjaa.. fångvaktare?
K: Njaaää.. nåt annat?
T: Kriminalvårdare kanske passar?
K: JA! Det blir jättebra! Hej då!


K: Koppla mig till USA!
T: Ursäkta? USA? Menar du landet USA?
K: JAAAA!
T: Men alltså.. söker du nåt i USA?
K: Colorado!
T: Men jag kan inte koppla dig till Colorado heller. Är det nåt specifikt du söker där?
K: Jaaa..
T: Då kopplar jag fram dig till 118119, där kan mina kollegor hjälpa dig.

Kund söker privatperson och samtalet tar strax under 1 minut.
T: Då kopplar jag fram dig här, varsågod.
K: Tack så mkt!
K: *väser* You fucking bitch!

Och taxi! Fy fan vad det har ringt om taxi!!
-Ge mig ett nummer till en taxi som svarar! Nu! Fort! Skynda! KOOOOOPPLA!

Helt vansinnigt!

Nu är jag riktigt trött och det ska bli sjukt skönt att åka hem och sova.
Längtar efter täcke, kudde och ljuva drömmar.
Och att vakna upp obakis.
Lovely.

Kommentarer
Postat av: Jens

Avundas dig inte, men kan tänka mig att det är roligare att tjäna pengar än att fira nyår med brutna revben - gott nytt år, frun!

2009-01-01 @ 07:18:49
Postat av: Malin

Jag ska se till att du vaknar redigt BAKIS snart! :P

2009-01-01 @ 10:10:22
URL: http://t3ra.blogg.se/
Postat av: Nina

Å guuud jag skrattar på mig! Byta jobb??

2009-01-01 @ 10:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0