Tillåt mig gäspa!

Fi faaan vad trött jag är idag! Jag åkte och såg film ändå igår, och var nog inte hemma förrän halv ett nångång. Filmen var bra, men fråga mig inte vad den hette. :) Kevin Bacon var med iallafall, och jag fick gråta en skvätt. Jättesorglig och känslosam i början, på slutet mest bara våld. :)
Somnade iallafall aaaaalldeles för sent! Känns faktiskt fint att jag jobbar delat pass idag, först ska jag kämpa på i 3 timmar, 9-12.

Bara tugga klart mackan, svepa juicen och borsta tänderna, sen iväg.

Ha en finfinfin förmiddag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Delat pass är väl aldrig roligt tycker jag. Man kan ju inte direkt planera något den dagen. :/

2009-01-24 @ 15:58:21
URL: http://skrutt1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0