Tiden går fort.

Sisådär, då var veckans andra lasagne i ugnen och tvätten är i torkskåpet. Om cirkus en timme ska jag möta upp Linda i stan, så ska vi äta middag nånstans innan bion. Skönt att få nåt gjort idag, även om nu inte allt hanns med.

Fick finbesök av Raija och Vikke, så vi gick på Coop tillsammans och storhandlade. Den där grabben är bara för söt. Fick se hans nyupptäckta kryp och klätterkunskaper. Sen drog han en kräka mitt på köksgolvet.*hihi* Handlingen tog för övrigt en timme, men så är det när man ska stanna och prata med alla. :) Tänk att det snart är 2 år sedan jag slutade där, och att jag jobbat på eniro i 2 år. Två!? Ja jisses. Tiden går fort när man har.. hrmm roligt. ;)



KRAAAAAM från Viktor (och mig).

Kommentarer
Postat av: MCMLXXX

Var glad att du var ledig idag och slapp uppleva det myckna ringadet på jobbet, PUH! Glad att jag är ledig imårrn...

2009-01-21 @ 18:13:27
URL: http://larlin80.bloggagratis.se
Postat av: Lisette

Är ungen till salu?

2009-01-21 @ 23:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0