Svengelska by Reine.

-Therefore I give you this ring.
-We are starboys.
-He is the christmastomt.

Hahaha, han är bara för härlig! :)

Vad har då dagen bestått av?
Tjaa.. en hel del jobb, fiskpinnar till middag och en hockeymatch hos Flanders. Matchen gick dessvärre inte Luleås väg idag, hoppas på bättre lycka på lördag då det faktiskt ser ut som att jag ska besöka Coop Arena.

När jag kom hem, hade parkerat bilen och börjat gå mot lägenheten mötte jag en skum kille. Kände direkt att det var något konstigt med honom, så när vi passerat varandra vände jag mig om ett par ggr för att se så han inte skulle hoppa på mig. Han försvann efter edeforsgatan, men när jag vände mig om nästa gång hade han vänt och gick snabbt efter mig. GISSA OM JAG BLEV RÄDD?!!? Hade nycklarna i handen och tittade bakåt hela tiden medan jag halvsprang emot porten. Helt plötsligt stannade han och bara tittade på mig. Fy fan! Han kanske bara skulle fråga efter en cigarett eller vägen, men jag blev rädd ändå. :(

Har dessutom haft grymt ont i armbågen hela kvällen.
Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att det var Magda som var i farten med sin voodoo-docka. ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Men usch vilken obehaglig typ!

2009-01-30 @ 08:28:37
URL: http://www.tina.nu
Postat av: Linda

Läskigt!!! Du har väl med dig spikklubban i väskan Malin? Du vet, spikklubban man fick tillsammans med pepparspray, överfallslarm och skottsäker väst när man flyttade till Örnäset? ;)

2009-01-30 @ 08:52:06
URL: http://lehla.blogspot.com
Postat av: sofia

Nå få så äschlitt!

2009-01-30 @ 10:48:26
URL: http://www.elitepudel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0