Måndag idag igen.

Ny vecka och nya projekt.

Helgen har varit riktigt skoj, och igår låg jag på soffan till strax efter 16. Bakfull? Näää... hur kan ni tro det? ;)
Jag steg upp, tog en dusch, åkte till M och kollade på film med honom, åkte till busstationen och hämtade Mari, coop för att köpa godis och sen låg vi på soffan heeela kvällen. Mycket betydelsefull dag. Not.
Gott har jag sovit i natt oxå, känner mig riktigt utvilad trots att det är måndag. Och ikväll är det hockey, kul!

Ska återgå till kunderna och kaffet.


Kommentarer
Postat av: O

Du får allt dela med dig knepet med att vakna upp på en måndag utvilad o full av energi... en annan har längtat efter sängen o sömn sen man klev upp...

Heja Luleå, gör mig till miljonär ikväll!!

2009-01-19 @ 17:17:42
Postat av: Miss Rosett

Ha en trevlig hockeykväll! Eftersom vissa har legat med feber och annat idag så får vissa sitta i din famn på torsdag morgon...

2009-01-19 @ 20:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0