Köp en trisslott, Liv!

Nejmen seriöst, han var bra. Det är bara så sjukt frustrerande att se Luleå försöka om och om igen och knappt få utdelning. Harju får iallafall måla, men det är många puckar som "borde" gått in.
Äh, tröstar mig med att det iallafall ser bra ut. Om ni inte visste det så är jag världens största optimist. :)

Innan matchen lekte jag husfru och kockade ihop lasagne till mig och Bosse. Försökte även mata honom med rivna morötter som är så gott. HUR kan man vara allergisk mot det? Tror på fullaste allvar att det där är nån sorts lögn för att slippa äta. Typiskt karlar. Det är på tiden att du skaffar dig en fru Bosse som kan tvinga dig. :)

Charlotte Kalla vann Jerring-priset och jag fick  fälla några tårar. Inget kan få mig att gråta som idrott.


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja det är ju det som fruar är till för... -flin-

2009-01-20 @ 06:52:06
URL: http://helena76.blogg.se/
Postat av: Janne

Rårivna morötter är äckligt....go go Bosse

2009-01-20 @ 08:30:50
Postat av: D.B

morötter som är så gott. =)iaf så länge man inte kokar dom.

2009-01-20 @ 11:28:39
Postat av: Malin

Jag ska koka morötter åt både Janne, D.B och Bosse.

2009-01-20 @ 12:12:35
URL: http://onormalins.blogg.se/
Postat av: D.B

gör de. så ska jag fixa en grogg på lite diverse spritsorter & morotsjuice. =)

2009-01-20 @ 12:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0