Jag vill inte!

Men jag måste! Kan ju inte gå och lägga mig utan att dra på rena sängkläder. Men fan vad det tar emot. Finns det nåt tråkigare?

Filmen var kanoners! Jag har ätit godis, nyst och nickat till (men inte för att filmen var det minsta tråkig). Det enda tråkiga var att jag fick en basketspelare framför mig och inte såg texten, fast då kom Bosse till min räddning. Alternativet var att hämta en kudde barn sitter på eller byta plats och sätta mig brevid Anna. Där hade jag fått en puff-frilla framför mig. Så tack för den B att du inte är som jag och måste läsa text! :)
Nu ska jag böja tillbaks knäna åt rätt håll så jag slipper gå som en krympling och sen bädda rent.

Tack Linda, BosseSofia och Anna för en mysig biokväll tillsammans med Brad Pitt. *slurp*


Kommentarer
Postat av: Anonym

nääääääääää det där är inte samma brad som i filmen!

hihi. Tack själv. Det var kul. Bra att du tog initiativet. Annars vettefasen när det blivit av. Vi har massa fler biljetter att klara av. Nästa gång vill jag ha ngt att dregla över! Så då får det bli fröken Jolie. Det är väl humor. Brangelina spelas på bio samtidigt. Snyggare bio får man leta efter!

2009-01-21 @ 21:39:32
Postat av: Anna

Till och med jag tycker att Brad Pitt är skitsnygg! :P

2009-01-21 @ 22:14:27
URL: http://jamenherregud.blogspot.com/
Postat av: Lisette

Skickar SF vattenskaderäkningen till dig eller Bosse? HAHAH!

2009-01-22 @ 14:23:16
Postat av: Linda

ÖÖöh... Mja... äh, jag vet inte vad jag ska skriva för fyndigt. Så tack för sällskapet, godisstunden, dreglandet och nysandet! :D

2009-01-22 @ 14:51:08
URL: http://lehla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0