Har nån en stubin till salu?

Jag tog en kvällspromenad efter middagen (som för övrigt bestod av varmkorv, orkade inte fixa nåt annat). Tänkte gå förbi J och A för att dricka en kopp the, men halvvägs kom jag på att de såklart inte är hemma de här dagarna.
Nåja, det var bara att traska på. Hade Akon i öronen och trots att det blåste rätt kallt var det hur skönt som helst!

Väl hemma har jag fipplat lite med datorn, och är förvånad över att jag faktiskt lyckas fixa vissa saker (fast med Bosses hjälp). Jag är inte teknisk för fem öre, mitt tålamod är obefintligt.



Nu kvällsmacka och ett glas Berocca, sen en dusch och vidare till sängen.
Ska faktiskt lägga mig och se en film på datorn och försöka sova ut i morgon.
Har varit på ett pissigt humör hela eftermiddagen och kvällen, ber så hemskt mkt om ursäkt till er som drabbats av det. Det är inte min mening.. men stubinen har inte varit lång idag.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅÅåååh du kunde ha gått med oss. Att jag inte frågade dig. Har själva varit ute på en dryg timmes promenad. Ringde runt innan och hörde med olika hundfolk, men ingen ville gå med oss.... Så vi gick själva. Det var jävligt skönt ute. Nu blir det faktiskt sängen här också. Är väldigt trött. Glad att vi itne tog bionerandet ikväll. Då hade jag somnat. Ses imorn. Nattinatti. Jag ber till gud att det går fortare på jobbet imorn. Idag var en SEG dag!

2009-01-20 @ 21:52:22
URL: http://www.elitepudel.se
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Tack bruden :D Det tar sig, sakta men säkert :D

2009-01-20 @ 22:38:55
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: BAACKONTRACK

godmorgon :)

2009-01-21 @ 08:03:52
URL: http://baackontrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0