God Morgon!

Somnade givetvis till filmen igår. Även om det var en riktig skitfilm som jag sett förut ("She´s the man" hette den), så var det riktigt mysigt att ligga i sängen och titta. Det var dock något som saknades, någon som låg bakom och höll om en. Men man kan inte få allt här i världen...

Idag är det veckans enda lediga dag och såklart har jag planerat massor av grejer. *suck* Blir aldrig klok på mig själv!
Det är så mycket som skulle behöva göras, fattar inte vart tiden tar vägen. Tex så har jag inte "hunnit" hälsa på en gammal jobbarkompis som fick barn i somras och köpte hus för typ ett år sedan!! Innan jag slutade på Coop hade vi riktigt bra kontakt, men nu när hon är mammaledig och flyttat ses vi aldrig. Trist!
Inte nu för att jag hade planerat det idag, utan idag hade jag tänkt simma/promenera, tvätta, städa här hemma, handla, fixa lunchlådor, gå på bio (vilket ska göras).. osv.. Ja ni hör ju.
Kanske lika att lägga sig i sängen igen och vakna upp lagom till arbetet i morgon. ;)

Tjillevippen på er!

Kommentarer
Postat av: sofia

Mmmmmm jag och anna skuttade runt som popcorn i snön och hundarna gick civiliserat på gångvägen.

2009-01-21 @ 10:55:21
URL: http://www.elitepudel.se
Postat av: sofia

den filmen är rätt skön ändå. Man behöver inte tänka så mycket och den är lite skojig. Jo iallafall så är vi likadana. Så fort man har LITE ledig tid så är det FULLSPÄCKAT schema. Så man är mer trött av att vara ledig än att jobba. Hur sjukt är inte det. Tror man är sån för att vi har så oregelbundna tider. När man väl är ledig vet man aldrig när nästa tillfälle dyker upp så man passar påatt göra ALLT! sjuuuukt

2009-01-21 @ 10:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0