Från elaka flickor..

Till, just det.. elaka flickor.

Är det någonting jag hatar så är det när folk snackar skit. Speciellt när jag är indragen utan någon anledning alls.
Börjar bli så otroligt jävla less, och from nu lämnar jag det här sandlådebråket.
Ni kan kasta sand och spadar på varandra, jag bryr mig inte.

Jag har inte mått så bra de senaste dagarna, därav det dåliga bloggandet. Vill inte hänga ut någon, de är inte ens värda att hängas ut, så därför låter jag hellre bli att skriva om det.
Men nu kan det bara bli bättre, precis som jag skrev i ett tidigare inlägg.
2009 ska bli ett ljuvligt år, nu ska jag lämna det gamla bakom mig. :)

Kom till jobbet idag och fick direkt börja beta av en super-kö. Länge sen det ringde så mkt. Men strömavbrott i Sthlm gör sitt. Stackars stockholmare. ;)
Hade även min konceptmedlyssning som gick galant. Tjaa.. det var väl ungefär allt som hände.
Inga roliga samtal som är minnesvärda, nä det var lugnt på den fronten.
Är så sjukt sugen på att testa på nåt nytt att jobba med. Inte för att jag inte trivs, nej det gör jag verkligen!
Alla fina kollegor kan verkligen göra ens dag. Det är inte ett speciellt ansträngande jobb, det är kul och tror faktiskt att jag är ganska bra på det jag gör. Men jag vill lära mig mer! Utvecklas!
Vad tror ni jag skulle passa som?

Hade planer på en långprommis med Linda, men det är svinkallt ute så vi bestämde att ta en kortis istället och hälsa på Jörgen. Alldelens lagomt med sisådär 200 m. ;)
Nu ska jag vila hjärnan ett tag så man orkar vara sällskaplig lite senare.

Ha en finfin kväll!

Kommentarer
Postat av: magda

Du skulle passa som bibliotikarie! Känns som du på nåt vis. Eller kanske festivalarrangör eller polis. Brandman? Pilot, tax free kassörska på arlanda? nu är det bara att välja!

2009-01-08 @ 09:53:15
URL: http://nogg.se/mayer
Postat av: Lisette

Jag tycker att du gör rätt i att skita i skiten. Jag har mkt svårt att förstå vissas beteende, det finns liksom inte i min värld. Fuck them all!



Jag tycker att du passar som utvikningsbrud, inkastare på Olivers eller vinprovare ;) Ska vi slå ihop oss och öppna eget? Du bakar och jag lagar mat. J får sen försörja oss när det går åt hvete. Hahaha!

2009-01-08 @ 10:00:26
Postat av: MCMLXXX

Varför inte Trafikskolelärarinna.

Taxichaffis och telefonist blir väl det ;)

2009-01-08 @ 10:48:00
URL: http://larlin80.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Du kan få jobb på min blivande bordell "Cockroaches & Pussycats". :)

2009-01-08 @ 11:28:09
URL: http://lehla.blogspot.com
Postat av: Sofia

Eftersom du aldrig kommer kunna styra andra människor oavsett om det gäller deras handlingar eller deras ord så är det bättre om du ser till dig själv. Om du gör det som är bäst för dig. Om dom pratar skit, låt dom. Skitsnack är just bara skitsnack och det är något du bara ska låta rinna av dig. Om du kan koncentrera dig på att handla efter det du känner gör dig lycklig så kommer du också att bli lycklig. Det man inte gillar hos andra är sånt man har svårt att acceptera hos sig själv. Tänk på det nästa gång du hört ngn säga ngt om dig. Hoppas du är lite gladare idag. DU får ju jobba med mig, Maggie raggie, Erika och Alex. DET är inte varje dag!

2009-01-08 @ 14:37:29
URL: http://www.elitepudel.se
Postat av: Maja

Tack så mycket =D



Hur är det med en sån som du nu förtiden =D Do tell!

2009-01-09 @ 00:40:21
URL: http://mcmajjsan.blogg.se/
Postat av: T

Du kommer å stå å servera mig öl på Bishops ;)

2009-01-09 @ 21:03:45
Postat av: 7.2

Hej :) Alltså när ska du uppdatera? Hallååå. Kassörska på Coop tycker jag låter passande :)

2009-01-12 @ 20:32:14
URL: http://stefanlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0