Då kan man sova gott inatt då!

(sorry Lars, jag snodde din mening)

Och förhoppningsvis slipper jag både städerska, sopbil och hund i morgon. Men nu var det inte det jag syftade på, utan hockeyn som gick finfint ikväll. Dock lite dåligt anfallsspel, men vilket försvarsspel. Nu snackar vi enorm skillnad från föregående matcher, tex Saik & Dif! Trevligt trevligt!

Förutom det har det inte hänt nåt speciellt spännande idag. Fixat presenten till på lördag, jobbat lite och sen hockey då hemma hos Flanders. Han påstår att jag bara utnyttjar hans tv. Huuuuur kan han ha fått för sig nåt sånt?? ;)

Jag ligger faktiskt redan i sängen. Hade tänkt somna hyfsat tidigt ikväll, vi får väl se hur det går med det..
Ska läsa lite bloggar först, sen stänga mina bedårande ögon som fått alldelens för lite sömn den sista tiden.

Puss!

Kommentarer
Postat av: O

Tacka Luleå från mig med... satte ett bra spel på den matchen... TACK!

2009-01-14 @ 17:27:43
Postat av: MCMLXXX

Det kanske är ditt fel att jag inte sov i natt, pga. att du snodde min mening ;)

2009-01-14 @ 19:33:05
URL: http://larlin80.bloggagratis.se
Postat av: Malin

O: Ja det var fint med 3 poäng, hur går det för Dif? ;)



MCMLXXX: Haha.. ja kanske. Var glad att du inte kom till jobbet med sömnbrist, det har ringt som FAN!

2009-01-14 @ 19:53:55
URL: http://onormalins.blogg.se/
Postat av: O

Dom spöade elitserie ettan Linköping i både slagsmål och match... 5-1...

Dom har vaknat nu... lite väl sent men ändå, nu ska dom bara se till att vinna imorgon med =)

2009-01-14 @ 20:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0