Let me entertain you!

Thank god, det är fredag!

Hör klagomål från en brud i råsa mössa för att jag inte bloggar. Kontrar med att jag faktiskt arbetar, till skillnad från andra. Snart är det hemgång, men först ska veckans besök på systemet göras. Är bjuden på 2 fester i morgon, måste nästan klona mig. En del i Piteå och den andra på taxifesten här i stan. Taxifesterna brukar bli vilda.. frågan är om det blir lugnare i grannkommunen?

Ikväll blir det GH och tacos, eller så stannar jag hemma, har inte bestämt mig än. Soffan lockar, men det gör GH oxå.

Sofia: Jag fällde ner handtaget åt dig på toa. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

thanx! hä kan underlätta. känns inte så fräsht att sätta händerna på toasitsen. Annars får jag sikta noga och hoppas på att jag landar rätt. Sup för mig med ikväll. Hä ä lockande. Synd jag inte börjar tidigt imorn. Då hade det inte varit ngt att fundera på. Nu finns ju möjligheten.....

2009-02-06 @ 18:12:07
URL: http://www.elitepudel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0