Torsdag!

Termometern visar -21, hur sugen tror ni att jag att gå ut? Tur att bilen står i motorvärmaren iallafall. Man skulle ha en egen värmare att sätta i. Bara stoppa in sladden, ställa in en tid och långsamt väckas ur dvalan på morgonen. Inget elakt alarm som väckarklockan varje morgon, utan vakna pigg och fräsch.
Efter en lång och kall promenad igårkväll och därefter ett bad har jag sovit som en stock. Några timmar för lite, men ändå gott. Snart är det helg och sovmorgon! Tjoho!

Bäst att kladda på mascaran och bege sig mot jobbet. Om 25 minuter ska jag vara inloggad och klar.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Xofia

Ja å om jag fick bestämma skulle man vakna påklädd, färdigäten, sminkad och snygg!!! Utom på helgerna. Då skulle man få äta frukost själv!

2009-02-12 @ 08:43:02
URL: http://www.elitepudel.se
Postat av: Helena

Klaga inte.. Vi har -27 här i nordpolen :p

2009-02-12 @ 09:10:29
URL: http://helena76.blogg.se/
Postat av: Janne

Mmmmm man frös om tänderna imorse när man gick till jobbet.

2009-02-13 @ 12:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0