Torsdag idag.

Nästa gång det står en bil på min jobbplats så kommer jag parkera rakt in i den. Tar jag ordentlig fart kanske tom Nizmon får plats. I morse stod det en biljävel där igen! Bråttom hade jag oxå, redan sen. Fräckheten själv hade dessutom satt i motorvärmen, men den sladden fick inte sitta kvar länge. Ett par timmar senare var bilen borta. Kallstartad och förhoppningsvis med en hälsning från Q-park på rutan. Idioter!

Såja. Lugn Malin.

Efter jobbet ett spinningpass och sen hockey. Skön seger mot Linköping, men vad händer med flatbottningarna? Torsk med 0-8, och de ramlar längre och längre ner i tabellen. På lördag verkar det bli besök i Coop Arena. HV71 på besök. Finemang.

Vad händer mer i helgen? Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vet vad, jag vet vad..... Ikväll jobbar du. imorn jobbar du. På söndag ligger du som död slakt!

2009-02-20 @ 10:05:33
URL: http://www.zofianz.blogspot.com
Postat av: Anonym

snokar.... MM jag tror att jag har hittat hennes tillhåll... kolla här.

2009-02-20 @ 17:13:41
Postat av: O

Nästa gång kan du ju oxå göra som snö skottarna i Sthm, dom blev uppringda av en kille som blivit av med sin parkeringsplats som du.. han betalade killarna en okänd summa pengar och så begravde dom snyltgästens bil bakom ett stort berg av slask och snö... han som ägde bilen vågade inte ens polisanmäla det hela utan tog sig i kragen och både skottade och grävde fram sin bil... Han skämdes... Du får fixa samma kontakter... =)

2009-02-20 @ 23:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0