Tidsfördriv när jag egentligen bör sova.

Hur mycket pengar har du på din mobil? Jag har abonnemang.
Vad ser du om du ser åt vänster? Soffkuddarna.
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Anna och Sofia.
Hur lång är du? 174 cm.
Vilken är den senaste filmen du sett? Beck-Gamen, den slutade precis på fyran.
Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "Sweet dreams *puss*"
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms. Är så trött i mina öron efter jobbet.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
När såg du senast din mamma? Igår.
När vaknade du idag? Vaknat flera ggr under morgonen, men klev upp vid 12.
Vilken är din favoritplats? Hemma.
Vilken plats föredrar du minst? Måste väl säga jobbet? Även om jag trivs hemskt bra där.
Vart tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis har jag en egen familj.
Hur stor är din säng? Har en dubbelsäng.
Vad sover du i? Trosor eller nude. Det beror på.
Hur många kuddar har du i sängen? 4 stycken.
Var har du bott/bor? Uppväxt i Morjärv, har bott i 8 lägenheter i Luleå.
Tycker du om kinamat? Mums.
Tycker du om kaffe? Japp.
Vad dricker du helst till frukost? Juice eller filmjölk.
Kan du spela poker? Jag vet hur man gör, fast är inte bra. Kan bli rätt arg när jag spelar kort. :)
Känner du någon med med samma födelsedatum som dig? En av mina bästa vänner.
Vill du ha barn? Självklart!
Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
Har du någonsin åkt ambulans? Ja, fast inte som sjukling.
Föredrar du havet eller en bassäng? Havet utomlands, i Sverige bassäng.
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.
Äger du dyrbara smycken? Min farmors ring. Vet inte om den är så dyrbar, men den är dyrbar för mig.
Kan du rulla med tungan? Eh?
Vem är den roligaste människan du känner? Alla mina vänner är roliga på sitt sätt. Om jag måste välja så väljer jag Lisette och hennes skratt.
Vad har du för ringsignal? Classic phone.
Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja faktiskt. En stickad blå dräkt från bäbistiden.
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett drinkglas i vitrinskåpet.
Kan du byta olja på bilen? Jag tror jag kan, men jag är bättre att se på när pappa gör det. :)
Vilken var den senaste bok du läste? Ingen aning, det var ett tag sen.
Dansar du i bilen? Dansar? Jag sjunger för det mesta.
När var du i kyrkan senast? I höstas när syster och Thomas gifte sig.
Hur många hål har du i öronen? 2 st
Har du någon piercing? I tungan och i naveln.
Har du någon tatuering? Inte än.
Har du provat droger? Kommer aldrig att ske.  
Röka eller snusa? Snusa.
Har du pojkvän/flickvän? Nej.
Vad är ditt mobil nummer? Ring 118118.
Mobil? Sony Eriksson K850i.
Vad ska du göra ikväll? Gå och lägga mig.
Har du några syskon? Två systerystrar.
Choklad eller surt? Choklad, fixar inte surt.

Kommentarer
Postat av: Lisette

Fint att mitt vrål roar ngn ;)

2009-02-16 @ 22:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0