På långprommis.

Var ju iallafall tvungen att kolla upp vad det skulle ha kostat att åka till Sthlm i helgen, men insåg att det tyvärr inte var värt det. Resan går på minst 2000:-, sen ska man ju leva där oxå. Hade varit rent ut sagt skitkul att se Harju och Omark i blågult, men har bestämt mig för att skänka bort biljetterna till någon i söder. Beror på om jag får dem i morgon, för de ska ju skickas tillbaka ner i landet och gärna hinna dit innan lördag. :)

Var på bio med bruttorna efter jobbet. Vi såg "I taket lyser stjärnorna" och den var faktiskt mysig. Att det sen var vi som var äldst i salongen och drog upp medelåldern till iallafall 15, var en annan sak. ;)
Brillor är oxå fixade med hjälp av Linda, nu är 2 par hemlånade och tror faktiskt att jag bestämt mig för vilka. Snart har jag tillbaka min stålmannensyn igen. :)

Drog även med mig Bosse, Danny och Jörgen ut på en promenad ikväll. Eller ja, vem som drog vem det går att diskutera. Men det blev en sväng på 1½ timme och det känns i benen kan jag lova. Riktigt skönt! Frågan är hur jag ska orka med PSI:n som vi har med jobbet i morgonkväll, har ju träningsvärk redan nu. *haha*

Nu nattmacka och ett avsnitt av Tre Kronor i sängen. Lär nog sova gott.


Kommentarer
Postat av: Bosse

Drog med å drog med... Inte var det mycket övertalning som behövdes inte, men vem som övertalade vem kan dom visa diskutera bäst dom vill. Tack för sällskapet iaf. Det var trevligt.

2009-02-03 @ 23:59:21
URL: http://bozmans.blogspot.com
Postat av: Sofia

LEDIG LEDIG LEDIG IDAG!!! njuuuuuuuuuuuter Förtränger tvätten och städningen och allt annat MÅSTE och låssas att jag ligger och solar på en solig altan istället..... öppnar försiktigt ögat FAEN det gick inte. Jävla snö! Häpp får väl blogga lite och sen fortsätta städa. Äre kul å jobba utan mig och Maggie???

2009-02-04 @ 13:45:41
URL: http://www.elitepudel.se
Postat av: D.B

Brillorna var ju finfina.du är ju som född för dom. =)

Å tack för promenaden. hoppas benen har hållt för dig hela dan. s

2009-02-04 @ 19:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0