Jag är inte samma människa idag som jag var igår.

Låg länge och vred på mig när jag väl la mig i sängen. Många tankar som springer iväg och tillslut plockade jag upp en bok som jag köpte för mer än ett år sedan och började läsa.

Kay Pollaks - Att Välja Glädje. Har många måbraböcker, men dumt nog har jag aldrig tagit mig tid att läsa dem.

Nu.
Ska.
Jag.
Börja.

Nu: Ett besök på Synoptik för att kolla om mina brillor har kommit. Eller monokel som Sofia skulle ha sagt.
Sen: Hem, middag och hockey.

Kommentarer
Postat av: sofia

en monokel till blinda ögat. Vad annars kan en Malin behöva????

2009-02-16 @ 16:34:05
Postat av: MCMLXXX

Jag är på plats i matlådan ikväll. Jag ska vinka till alla er på Eniro :D

2009-02-16 @ 17:25:50
URL: http://larlin80.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Synoptik? Vaffan, går du till konkurrenterna? :P

2009-02-16 @ 20:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0