I helgen har jag:

  • Spelat spel med mina fina vänner.
  • Druckit en flaska vin.
  • Kräkts.
  • Vaknat med en jävla huvudvärk.
  • Åkt bil ända till Kalix med sportradion på högsta volym.
  • Jublat åt LHF:s vinst mot Södertälje.
  • Hälsat på mormor.
  • Firat pappa på hans födelsedag med smörgåstårta, godis och mellofestival.
  • Spenderat en lördagskväll hemma och inte på krogen.
  • Tagit en lång sovmorgon.
  • Lärt mig hur en hund ska klippas, badas, kammas och fönas.
  • Sett ett antal Tre Kronor-avsnitt.
  • Mått dåligt.
  • Gråtit.
  • Blivit bjuden på middag hos fina vänner.
  • Sett film.
  • Blivit erbjuden att köpa en limpa cigg av zigenare. Jävla!
  • Gråtit lite till och sett en till film under tiden.
  • Smsat.
  • Försökt förstå vad jag egentligen är ledsen över.
  • Irriterat mig över den sega nerladdningen av Tre Kronor.
  • Pratat med folk på msn och gnällt över livet. Sorry för depp-Malin. I morgon är en ny dag.

Kommentarer
Postat av: Nina

skönt att höra att det inte bara är jag som får massa grinryck ibland... kram

2009-02-16 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0