En dag i Boden.

Man ska vidga sina vyer, så jag och Flanders åkte en sväng till Boden för att fika. Jaa.. bara för att fika.
Vid Sunderby sjukhus kom vi att tänka på Lisette som säkert hade velat följa med. Gumman, jag glömmer alltid bort att du är hemma om dagarna och vill vara med oss.
Väl framme i Boden drog vi en ragg genom stan, fort gick det ska ni veta. Jag satt med mina nya brillor och spanade på alla frusna bodensare som hade vågat sig ut. Svinkallt idag igen. För tillfället -22. Vart är du våren, jag fryyyyser?

Sen åkte vi fel väg till DollarStore och hamnade i skogen. En trevlig utflykt, även om jag blev lite rädd när vi mötte en lastbil på en smal skogsväg. Vi hittade fram till slut och jag shoppade loss för hela 121 kr. DollarStore i Boden är finare än i Luleå, bara så ni vet. Ni skulle se min sjukt snygga mugg jag köpte till jobbet. Ska premiäranvända den i morgon. :)



Sen åt vi goda semlor med André som gjorde mumsig latte åt oss. Hemskt kul att ses, var säkert 2 år sen jag träffade honom. Kvällen har spenderats i soffan eller framför datorn. Jag som skulle gå på spinning i eftermiddag. *skäms*

Imorgon: Jobb, fackmöte och sen hockey.
Nu: Sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.3kronor.se/ Något för dig kanske....

2009-02-19 @ 10:50:59
Postat av: Lisette

Jag hade ändå fullt upp. Tack ändå för att ni tänkte på mig (efter 1 mil). Hahaha!

2009-02-19 @ 12:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0