Om jag fick bestämma.

Så skulle min arbetsdag vara över nu. Även min arbetsvecka. Men nu är det ju inte så, utan kl 17.00 ska jag återigen befinna mig på jobbet. Även resten av helgen.
Det är bara i vissa lägen som jag är chef, och det gäller tyvärr inte i detta. ;)

Förutom att jag frusit som en hund (maraccas P, haha) hela natten, blev jag väckt halv 4 av ett sk somalia-samtal. Efter den påringningen var jag återigen på jobbet, fast i drömmarnas värld. Tror jag tänker alldelens för mkt på NKI, koppling och sms-statistik.
Något trött och en aning arbetsskadad kanske.

Märks verkligen att vintern är på ingång. Ruggigt kallt ute i morse igen! Som sagt kallt i lägenheten oxå, det börjar bli dags att dra upp elementen till max. Ja, jag är frusen av mig. Det vet alla som känner mig.
 
En Malin utan iskalla fötter, är ingen riktig Malin.

Kommentarer
Postat av: Paula

Mehh, hundar fryser ju inte, såvida du inte är en nakenhund... ler Maraccas var bättre... host

2008-10-31 @ 14:07:14
URL: http://lso.bloggagratis.se/
Postat av: O

Vad ska man säga, jo, att man får vara glad att man inte bor i södra sverige då det börjar bli en hel del blöt snö. Tack Norrland för frusen fin skön snö.

2008-10-31 @ 17:26:35
Postat av: Malin

O: Du borde väl vara van? :)

2008-10-31 @ 17:38:21
Postat av: O

Jag är van från kalkstens Hawaii att sommrarna är hur sköna som helst men att vintrarna kan även få den mest härdade NORRLÄNNING att vilja åka tbx upp till sitt älskade Norrland. Visst minus 10 grader är endast minus 10. Men lägg då till fuktigt äckligt blött klimat som tränger in precis överallt och får en att önska att man aldrig blivit född.



2008-10-31 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0