Oboy!

Vilket vackert väder!

Solen lyser, det är minusgrader, frost på marken och i morse fick vissa skrapa rutorna på bilen. Det är såna gånger jag är glad att minnet är med mig. Komma ihåg att sätta i motorvärmarsladden menar jag.

Har sovit som en prinsessa i natt.
6 timmar efter läggdags vaknade jag utvilad, en hel timme innan väckarklockan skulle ringa. Någonting är galet, eller så är det alldelens alldelens rätt. Jag mår bra iallafall. Mer än så tänker jag inte.
Mys-frukost i soffan och sen vidare till jobb. Ikväll blir det hockey hos mr Flanders.

Kommentarer
Postat av: O

Man såg dig åka iväg i en betydligt varmare bil och undrade varför jag inte åkte där istället. Suckade och såg en pytte liten fördel med att skrapa rutor, man blir varm och sätter igång kroppen med arbete.



Allting är alldeles rätt och det är bara att luta dig tillbaka och njuta.



Många Kramar!

2008-10-30 @ 15:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0