Kramkalas!

Jag har lunchat med världens söligaste människa. Min första lunch på 45 minuter sen vi bytte schema och jag stod en kvart ute och väntade. *fnys* En kram och han var förlåten. :) (det var dock för 2 timmar sen, nu är det ju snart middagsdags)

Annars då? Tjaa.. ikväll blir det hockey igen. Luleå möter Färjestad. Blir att hänga gäng i Bosses soffa. Snart måste jag betala halva hyran så ofta som jag är där. Har tom lämnat en tandborste hos honom. *haha* Undra vad jag ska göra när Bosse skaffar tjej. Hemska tanke. ;)

Hörde rykte om en fotmassage till hockeyn.. dock inte av B. Det här kommer bli en intressant kväll.


Kommentarer
Postat av: O

Jag är inte sölig i enligt mig, men jag kan ju inte heller försvara mig då jag lyckats tre gånger på raken att vara sen och efter överrens kommen tid.

Lunch var sagd 1330 men inte tusan förstod min hjärna det utan fick för sig det var 1345.



Ingen ursäkt dock utan jag lär få skämmas för det och se till att jag lyckas med att massera någons fötter och sedan se till att passa nästa tid mycket bättre.

Tror dock att jag kommer bli den som väntar nästa gång då jag har lite att ta igen på den fronten.

2008-10-27 @ 17:13:13
Postat av: Malin

O: Du är som sagt förlåten.. jag är icket långsint av mig. Du vet att jag retas va? :)

2008-10-27 @ 17:15:08
Postat av: O

Vet att du retas =)



KRAM

2008-10-27 @ 17:27:46
Postat av: Malin

O: KRAM!

2008-10-27 @ 17:29:21
Postat av: Malin

Jo nog var det roligt. Iaf på förfesten, på Olivers kände jag ingen så det var lite tråkigt. Det är ju halva nöjet att träffa bekanta och småsurra lite när man är på krogen. Plus att det var mycke folk och dålig musik gjorde det inte nå bättre.

2008-10-28 @ 09:07:49
URL: http://t3ra.blogg.se/
Postat av: Malin

Nyfiken? :P Det är Anders (busskillen) bästa kompis ;P Är väl en månad nu som jag har varit tillsammans med Kenneth :)

2008-10-28 @ 14:38:35
URL: http://t3ra.blogg.se/
Postat av: Malin

Ooh! Intressant ;)

2008-10-28 @ 16:44:27
URL: http://t3ra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0