Jahaja, då var man tillbaka på jobbet igen.

En halvtimme innan startid, kors i taket!

Jag har varit ut på Hantverksmässan tillsammans med mamma och pappa. Inte mycket intressant att se, utan fyndade bara 10 par sockar för 100:-. Precis vad jag behövde då alla strumpor verkar ingå nån pakt och gå sönder samtidigt.
Ska passa på och rensa i strumplådan vid tillfälle, där kan man nog hitta en hel del fynd.
När jag var till Turkiet för 2 år sedan så köpte jag massor med nya sockar utan skaft. Många av dem ligger kvar utan att ens blivit öppnade. Jag vet inte med er, men använder ni såna sockar på vintern? Tycker det blir sviiinkallt om fotlederna. Och på sommaren går man ju för det mesta utan ändå.
Eller är det bara jag som börjar bli gammal? Fattar iallafall inte varför jag köpte så många par..

Sen tog jag bilen från jobbets parkering till Åhlens. Jee, jag vet att jag är lat OCH det är sjukt kallt ute. Kunde jag inte ha blivit född på nån ö i karibien istället. Tror jag hade passat bättre där.
Shoppade hursomhelst ett par nya pocketböcker och sen trängdes jag med halva stans befolkning på Systembolaget. Verkar som att folk ska supa ihjäl sig i helgen, det var helt urplockat. Fick iallafall tag på en flaska vin som ska delas med en fining ikväll.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: O

Ser fram emot denna kväll med att tina upp dig och bara njuta av allt.

Angående sockor så använder jag inte sådana.

2008-10-31 @ 17:21:14
Postat av: Malin

O: Jag hade inte förväntat mig att du gjorde det heller. ;)

2008-10-31 @ 17:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0