Inge bra.. inge bra alls.

VC var inte mkt till hjälp.. -Sug på en halstablett. Typ. Hör av dig om det inte är bättre på måndag. Helt seriöst så verkar det inte som att de VILL att man ska besöka dem?

Efter en hård dags arbete landade mitt arsle på Bosses soffa. Jag hade beställt tacos till hockeyn, och maten var framdukad när jag kom. Precis så som det ska va. ;) O kom med bulla, sen var min diet förstörd igen. Hur det gick i matchen, det ska vi inte tala om. Inte ens min halsduk hjälpte.

Tröttare än tröttast och sängen ropar efter mig. Först en dusch.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Paula

Ha ha ha, sicken onding du är. AIK är ju bättre än luleå, dom ligger ju högre i tabellen. retar

Jag fick också ta lite AIK AIK på msn igår, men jag bryr ju mig föga... :-)



Hörru, VC, visst är dom bra!! host

2008-10-24 @ 08:22:55
URL: http://lso.bloggagratis.se/
Postat av: O

Kan ju inte mer än säga att rätt lag vann och vi vet ju alla att Djurgården är helt klart rätt lag.

Sen så kämpar dom in i sista sekund vilket straffade Luleå ordentligt när det ENDAST var 16 YNKA sekunder kvar.



=)

2008-10-27 @ 17:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0