I´m alive.

Med mindre halsont och med mer hosta. Jag stör mina arbetskamrater med mitt kraxande. Förlåt Lisette.

Hamnade inte på krogen i fredags utan landade hemma i sängen efter en kväll hos Bosse. Han lagade supergod mat och bjöd på vin. Alla vet att Malin inte ska dricka rödvin, men det är ju så gott. Jag blev full, men Lars blev snäppet fullare. Det är kul med fyllesamtal. Och det var ett klokt beslut att åka hem.
Bosse däremot, han for ut på krogen och raggade. *ler*

Lördagen bestod av huvudvärk, shopping och fika på stan. Hamnade återigen på Bosses soffa framför hockeyn som vi mot all förmodan vann. Skönt med säsongens första bortaseger. O sällskapade och ordnade bakismat åt oss.
Bytte soffa till min egen och där låg jag resten av kvällen.

IKEA med Bosse och Jörgen under söndagen. Jag shoppade för hela 545:-, pojkarna köpte varsinn kanna. *haha*
Stopp på hemvägen på Frasses i Kalix. Denna helgen har gått i onyttighetens tecken.
Kvällen spenderades framför tv:n med trippelt besök av en tidsoptimist. Intressant.

Nu, jobb.


Kommentarer
Postat av: O

Vill inflika att även domarn var intresserad av att se till att Brynäs vann. Kul att se Luleå kämpa hela vägen. Mitt Djurgården fick tyvärr bara en poäng mitt Timrå. Tror att all energi gick åt mot Luleå.

Luleå verkar numera efter dom senaste matcherna vara ett lag att räkna med igen.

2008-10-27 @ 17:18:29
Postat av: MCMLXXX

Vad snällt av dig Malin att namnge dina fylleringare med namn och länk och allt;-)

2008-10-28 @ 15:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0