Host & krax på er!

God morgon!
Jag sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig.
Nu är jag less på mitt halsont!! Det är inte normalt att ha ont i halsen i över 2 veckor!!

I natt vid halv 3 vaknade jag av att jag hostade. Ja möjligtvis resten av huset med? Steg upp, drack Loka, åt en kall varmkorv (ja jag var nog hungrig oxå) och avslutade med en ask läkerol.
Jag har blivit halvt beroende av läkerol, vilket inte är så bra eftersom det har en aning.. hmm.. laxerande effekt. Men för att överleva dagarna på jobbet så måste jag.
Förhoppningsvis visar det sig att jag har nån shit, får lite meduciiin och sen blir allt bra igen. Men med min vanliga otur så har jag väl cancer i halsmandlarna och måste leva med halsont i resten av mitt liv. Hmm.

Det finns ett annat alternativ oxå, men det tar vi inte här. *nöff*



Kommentarer
Postat av: Lisette

Kul med ny blogg bruttan pruttan!

2008-10-23 @ 10:48:48
Postat av: MCMLXXX

Välkommen till nya bloggen. Började nästan tro att du glömt bort hur man bloggar på den gamla, men nu fattar t.o.m. jag attt du fixade denna nya fina blogg

2008-10-23 @ 16:59:43
URL: http://larlin80.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0