Zlatan återigen?

Helgen är förbi och en ny vecka är redan här. Fan, veckorna bara springer iväg. Men så är det väl när man har roligt. :)

I lördags vankades det gemensam födelsedagsfest för mig och Bosse. Vi kidnappade herrn och åkte ett helt gäng till Area 66 och spelade Lasergame. Mina lår gör ont. O misshandlade mig så jag har ett horn i pannan. Man ska inte springa i mörkret. Kan tillägga att vi var på samma lag. Det förlorande laget.

Festen var superkul och så fort jag får tillgång till bilder ska jag lägga in några. Tack alla för en trevlig kväll!

Avverkat mina 8 timmar på jobbet, sen hem till soffan. Som vanligt är den min bästa vän på måndagar. Jag hann tom ta en liten powernap innan Fotbollsgalan.

Vem tror ni får årets guldboll? Zlatan möjligen?

Kommentarer
Postat av: O

Detsamma om att inte springa i mörkret... tyckte du oxå hade en fin fart från andra hållet. Du tycker jag misshandlade dig, mina stackars framtänder värker ännu efter din så kallade "Dansk skalle".

=/... men vad gör väl det om tio år. =)

2008-11-17 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0