Otsikko?

Maluttans horoskop för idag:

Tur
Din tur är tämligen god idag och att spela litet kan faktiskt ge en hacka. Om du spelar på lotterier är det höga nummer som gäller.
Hälsa
Bli inte förundrad om du känner dig lite dåsig idag, tecknen visar nämligen på att du inte har så mycket energi för tillfället.
Ekonomi
Olika anledningar kan idag påverka dig till att ta ett visst beslut om dina pengar. Undvik förhastade slutsatser.
Arbete
Dagen kan bjuda på extra många arbetsuppgifter. Gör så mycket du hinner men det finns ingen anledning att du sliter ut dig.
Kärlek
Ditt förhållande till en gammal kärlek tycks åter bli som tidigare. En äldre Kräfta tycks ligga bakom förändringen.
Relationer
En vän tycks närma sig dig på ett sätt som du uppfattar som mer än vänskapligt. Sätt dina gränser i tid.

Vet inte om det var så mkt som stämde där. Lite halvt kanske?
Jag har jobbar idag, faktiskt på ett mkt bra humör. Vaknade innan klockan ringde, strax före 08, pigg som en mört. Käkade frukost i soffan framför Biggest Loser. Det fick mig att inse att jag måste sätta igång med träningen. Det börjar gå utför igen. Tragiskt men sant.. jag trivs verkligen inte såhär.
Ändå har jag och O spenderat kvällen med frysipizza, chips och dip. I morgon.. då jäklar! ;)
Vi hade dock en mycket givande diskussion.
Du vet vad jag sa och du vet framförallt att jag finns här.

Ser Sanningens ögonblick. Ajaj, ojoj.. hennes muslimske man är icket glad.

Kommentarer
Postat av: O

Jag vet =)

2008-11-23 @ 23:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0