När röven växer ur byxorna.

Dåligt med bloggande idag. Jag har jobbat kort dag och sen har jag strosat på här hemma. Fixat och trixat med lite av varje. Ganska skönt att bara ta det lugnt och dessutom helt i sin egen takt. Betalt räkningar, tagit bort den låååånga bredbandskabeln, mailat ridskolan, bytt en massa glödlampor (varför har dom förmågan att alltid gå sönder samtidigt??), diskat osv osv..

Det blir ingen ridning nästa termin. Jag har helt tappat suget och dessutom kostar det en massa kosing. Många ggr kan jag känna ett "tvång" att åka dit. Väl där är det hur kul som helst, men i bilen så ville jag oftast bara vända om och köra hem igen. Får se hur det ser ut nästa höst med ekonomin, men just nu känns det skönt att ha tagit beslutet. Kommer säkerligen att sakna det när röven växer ur byxorna.  

Bosse! Innan jag glömmer, har din dvd här nu. M kom förbi med den. Bara så du vet så tänkte jag låna den ett tag. :)

Blev 600 kr fattigare när jag var och storhandlade på Coop. Mina fd kollegor i kassan höjde på ögonbrynen när jag släpade fram TVÅ korgar med mat. Vanligtvis är jag den som kommer med en falukorvsring, ett makaronpaket och ett cigg-kort. Det är för bekvämt att bo så här nära.
Nu är kylen och frysen lite fullare iallafall. Gäller bara att komma ihåg att LAGA mat också, så jag slipper slänga allt när datumet gått ut.

I morgon ska jag besöka IKEA tillsammans med O. Det kommer att bli en lååång resa då bilstereon tydligen inte fungerar, Kanske har vi dödat varandra efter vägen, kanske inte. Jag ska köpa byrå och leka smakråd. Bosse har beställt en kavel och Sofia ett klädöverdrag. Det kommer att bli en kul dag.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag å bosse ska INTE döda någon med kaveln och sen släpa iväg den i klädöverdraget!

2008-11-27 @ 00:05:18
Postat av: Bosse

Sofia: hahaha men vi kan väll låta dom tro det? Lite grann iallafall??

2008-11-27 @ 00:27:35
URL: http://bozmans.blogspot.com
Postat av: Sofia

Bosse: SJÄLVKLART!!! Vi låter dom tro att vi har nåt i görningen. Sen när dom slappnar av och tror att vi luras slår vi till! Vem ska vi börja med att slå ner. Inte Malin, hon följer väl med frivilligt.

2008-11-27 @ 08:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0