Äntligen i säng!

Till middag blev det köttfärssås och spagetti. Jag skar lök så jag grät som ett barn och mascaran rann.
Elaka lökar.
Vad har jag gjort er för ont?

Jag slutar aldrig att förundras över programmet Jerry Springer. Tror ni på allvar att allt som är med där är sant? Ena dagen handlar det om killar som har sex med sina systrar, gärna med hela syskonskaran. Andra dagen om par som varit tillsammans i flera år, där kvinnan egentligen är en man och mannen i förhållandet aldrig märkt nåt.
Nog för att det finns massor av knäppa människor i USA.. men ändå?
Hursomhelst är det ett program som roar mig  mycket, helt lagomt att slötitta på.


 



 

Tog en prommis efter middagen och mötte upp A efter vägen. Efter en kopp kanel-the och några omgångar kortspel så traskade jag hemåt med sällskap av Higge som skulle vidare till Hertsön. Skönt att slippa gå ensammen i det här mörkret. Är egentligen inte så rädd, men man vet aldrig vilka dårar som är i farten. Det händer mer och mer otäcka saker i den här stan, är det inte våldtäkt, så är det misshandel eller rån.

Nu surfa vidare, läsa bok och sen sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0