Tisdagens horoskop!

Tur
Snabba affärer och spel lönar sig inte just nu. Annars har du turen med dig vad gäller pengar.
Hälsa
Du kommer att må bättre och också känna dig piggare ju längre dagen går. Morgonen kan dock kännas ovanligt jobbig.
Ekonomi
En överraskande tillökning i din ekonomi får allt att se mycket ljusare ut. Spendera inte allt på en gång.
Arbete
En viss arbetsuppgift tycks visa sig vara mer komplicerad än du först anade. Var inte rädd för att be om hjälp.
Kärlek
Du bör just nu visa stort tålamod. Någon i din omgivning är lite ur gängorna.
Relationer
Du tycks leva kvar i det gamla och invanda. Förändringar känns lite skrämmande.

Tur: Där ser du O, inget mer spel på hockeyn!
Hälsa: Mina morgnar är alltid jobbiga.. tröttheten själv.
Ekonomi: Jag säger bara en sak.. LÖÖÖÖÖÖN!
Arbete: Det låter ju lovande. Not.
Kärlek: -
Relationer:
Oväntat.

www.ditthoroskop.nu

Kommentarer
Postat av: MCMLXXX

Ekonomin lär ju stämma på alla idag då lönen dimper ner...

2008-11-25 @ 13:09:57
URL: http://larlin80.bloggagratis.se
Postat av: O

Skam den som ger sig när det gäller spel på hockeyn. Men igår var det luleås fel att dom inte kunde vinna... Skratt, tycker allt i det där horoskopet stämmer ganska så bra på dig. =)

2008-11-25 @ 13:34:38
Postat av: Malin

O: Mina tips på hockeyn går då bara åt skogen. Vi har tävling på jobbet ang matchen på torsdag. MoDo-Luleå, vem vinner och med vilket resultat. Tips?

(fast jag vet inte om jag kommer att lyssna på dig ändå) ;)

2008-11-25 @ 13:45:37
URL: http://onormalins.blogg.se/
Postat av: O

Luleå vinner med 3-2 eller kryss 3-3... förväntar mig inga större siffror tyvärr...

2008-11-25 @ 15:14:28
Postat av: MCMLXXX

MoDo vinner med 4-1 :( tyvärr :'(

2008-11-25 @ 15:17:28
URL: http://larlin80.bloggagratis.se
Postat av: Malin

MCMLXXX: Då vet vi vilket team som vinner.. inte är det team 3 iallafall. Moahaha! ;)

2008-11-25 @ 15:38:19
URL: http://onormalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0