Tack för det telever..hrm.. Eniro!

Igår var det då dags för den årliga mångkampen på GolfGarden tillsammans med jobbet. Jag kunde tyvärr inte behålla min titel som segrare, utan det korades en ny, tillika chefen. :) Skyller på alkoholen. Förra året var jag i betydligt bättre form.. då hade jag hunnit svepa x antal öl innan.
Kalla det dopning om ni vill, jag gled som igenom en dimma mot seger. Haha!

Efter fest hemma hos Lars, där det bjöds på alkohol, Buzz och en jäkla massa skitsnack, bestämde jag mig för att dra vidare. Klockan var närmare 2 när jag sms:ade O som brummade förbi med sin taxi och körde hem mig.



Tack alla för en trevlig kväll! Och tack Lars för den där hotshoten. Nästa gång är det jag som bjuder på huvudvärk. ;)


Kommentarer
Postat av: MCMLXXX

Dom är fina hotshotsen, dom sitter där dom ska;)

2008-11-08 @ 16:34:33
Postat av: Linda

Hotshots verkar ha blivit den nya inne-shotten igen! Det var väl kanske en... eh... 20 år sen sist? :D

2008-11-09 @ 15:00:28
URL: http://lehla.blogspot.com
Postat av: O

Man kan byta ut Galliano mot Sambucca i hotshots... Mumsigt värre... men ack så farligt =)

2008-11-11 @ 08:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0