Stackars mina grannar!

Jag lyssnar på hockeyn och skriker mig hes. Vilken match det har varit mellan Luleå och Modo! Vi gjorde precis 3 snabba mål.. så underbart. Men tar inte ut något i förskott, 5 minuter kvar. Vi vet alla hur Luleå brukar tappa de sista minuterna.

Dagen har varit lång. Ikea-besök, mamma och pappa-besök och en massa fix i lägenheten. Nu börjar det se ut som ett hem här. Äntligen.

Jag väntar på besök av Soff-i-propp och Anna-panna. Jag sjunker djupare och djupare ner i soffan, undra om jag någonsin tar mig upp igen.. Trööött..

Förresten, jag jobbar bara halvdag på lördag och är ledig på söndag. Är det någon som vill gå ut och skaka rumpa? Det börjar bli ett tag sen nu!

Kommentarer
Postat av: O

Kan inte annat en gratulera till en kanon seger... något annat behöver nog inte sägas!

2008-11-27 @ 21:36:55
Postat av: MCMLXXX

Jag har så gärna fel när det gäller jobbtävling-tippningen :D

2008-11-27 @ 21:51:28
URL: http://larlin80.bloggagratis.se
Postat av: Higge

Vi lär kanske ses ute då. Ska på glöggkväll. :)

2008-11-27 @ 23:36:28
URL: http://higge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0