Slappar-fredag!

Jisses vad segt det var att ta sig ur sängen i morse! Skulle behövt hyra en lyftkran. Nu är jag iallafall uppe och äter frukost. Slängde på mig de kläderna som låg framme.. idag orkar jag verkligen inte bry mig. Satte på lite mascara på fransarna iallafall så man inte ser så hemskt ut. :) Har ni flickor förresten lyckats nysa samtidigt som ni satt på mascara någon gång? Då vet ni att det inte är nån hit. Man ser ut som panda sen.
Och nej S, jag är inte sjuk. Inte idag heller. Jag har bara väldigt känsliga.. eum.. näsborrar. :)




Kommentarer
Postat av: Sussi

MEn sååå söt liten sak :D

2008-11-28 @ 12:36:40
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: O

Skratt... mascara är farliga saker tydligen...

2008-11-28 @ 13:07:26
Postat av: kalle

:) jag höll på köra över en panda som snubblade ut på vägen vid örnäsrondellen, nu vet jag ju att det inte var en riktig panda, skönt jag trodde jag sett i syne ;)

2008-11-29 @ 10:41:53
Postat av: Malin

Hahahahaaa! Du kör som en galning. ;)

2008-11-29 @ 11:41:37
URL: http://onormalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0