Pelé?

Ingen har väl missat att Pelé ska dela ut pris på fotbollsgalan? Faktum är att han står på scen i detta nu.
Jag satt och funderade på jobbet idag vad tusan Pelé egentligen heter.

Enkelt. Som den enironist jag är supersökte jag honom:

Pelé, heter egentligen Edison Arantes do Nascimento.
Det här borde jag ha vetat. Ja, iallafall att han bara kallas Pelé. Skäms på dig Malin.

På tal om jobbet.
Häromdagen fick jag frågan hur mycket en minigris kan väga. Jag älskar knäppa frågor, speciellt när kunderna är seriösa.


Kommentarer
Postat av: O

Du är inte den enda som inte visste vad Pelé heter egentligen. =)

2008-11-17 @ 21:52:02
Postat av: Paula

Bara jag som tycker minigrisen var intressantare då?? Vad fan väger dom då?? fniss

2008-11-17 @ 23:12:52
URL: http://lso.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0