Jag ska söka snöhögar efter vägen.

Det suger fet och hårig hästpung att såra någon. Om man bara visste hur livet skulle se ut så man slipper gå igenom alla stadier. Alla blir ledsna i en sån här situation. Det sista jag vill är att göra någon ledsen, ingen.. allra minst mig själv. Men det är såhär jag känner nu och det kan inget ändra på. MEN, man lär sig av allt och man finner nya vägar. Man finner nya vänner tillsammans med de fina gamla. Och vad framtiden har att erbjuda, det vet ingen.

Jag ska banne mig bli celibat. Precis som de sa i Fucking Åmål.

Nä gott folk. I morgon är en annan dag.
Även om det nu rent teoretiskt sett redan är fredag. Men i mina ögon så är det inte ny dag förrän jag sovit. Sådeså.

Kommentarer
Postat av: O

Tack för pratstunden och det gjorde mycket. Du är och förblir en mycket speciell och fin VÄN oavsett vad som nu väntar mig i livet. Kommer att rådfråga dig i sånt här den dagen jag landar i en liknande situation. Du är en mycket klok och härlig tjej som ser till sitt eget först. Nog det man ska göra för att lyckas. Värt att testa... =)... Jo just det du är skyldig mig en middag med film förresten...

2008-11-28 @ 01:31:42
Postat av: O

Och skippa celibat livet Malin för där finns det inget kul att hämta... man missar så mycket av det härliga i livet. =)

2008-11-28 @ 01:33:30
Postat av: Nina

kram ;-)

2008-11-28 @ 08:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0