Ikväll ska jag sova med en tjej..

Höll precis på att kliva ner i ett badkar halvfullt med kallt, äckligt vatten. Det simmade omkring gamla tvålrester, hudavlagringar och hårstrån.

Jag ville kräkas.

Måste rensa avloppet och dessutom se till att proppen är uppe innan jag kliver ur. Har bara mig själv att skylla denna gång.

Nu luktar jag gott iallafall. Betydligt bättre än hästskit och svett. Idag red jag Brunis över bommar.. trav, lätt sits och sen galopp. Det gick sådär. Damen har en förkärlek till att rusa iväg, jag har svårt att hålla emot. Fick oxå med mig en fet räkning för nästa termin hem. Jag överväger faktiskt att ta ett uppehåll. Komma i ordning med min ekonomi. Inte för att den är dålig, men den kan bli bättre. Spara till en möjlig resa och en ny bil. Dessutom känner jag inte lika stort sug efter ridningen längre. Det är kul.. men vissa veckor är det svårt att ta sig dit. Så det tål att funderas på..

Ikväll ska jag sova med en tjej. Mari Jungstedt, here I come..

Kommentarer
Postat av: s

pekar på rubriken skaru??? det gör jag varje kväll...

2008-11-13 @ 19:40:39
Postat av: L

pekar på rubriken: Jag vill oxå ha en tjej att sova med

2008-11-14 @ 10:19:04
Postat av: S

haha det är ba att skaffa en.

2008-11-14 @ 11:57:58
Postat av: Arbetskollega

Hur går det med bloggandet? väntar på nästa inlägg;)

2008-11-17 @ 12:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0